Uw Supportaanvragen

Met uw telefonie- en breedbandabonnementen beschikt u standaard over u een SLA Start.
Deze SLA geeft u op werkdagen, tijdens kantooruren (9:00 -17:00 uur) op basis van Best Effort, toegang tot onze helpdesk voor remote support.
Wilt u support buiten kantooruren en/of lagere supporttarieven, dan kunt u
uw SLA upgraden.

Van Supportaanvragen die buiten het van toepassing zijnde Servicewindow vallen kan, ongeacht het Domein, gehele of gedeeltelijke acceptatie worden geweigerd of worden uitgesteld tot het volgende van toepassing zijnde Servicewindow.

Wordt er supporttijd gebruikt die uw SLA niet dekt, dan wordt deze (extra) tijd bij de afnemer in rekening gebracht.

Eerste lijn support

Eerste lijn support bestaat uit het op beschikbaarheid checken van onze verbindingen en diensten.  Hierbij wordt de beschikbaarheid van het PrioNet Netwerk (PrioNet Domein)gecontroleerd.

PrioNet controleert uitsluitend de beschikbaarheid en juiste werking van uitsluitend haar eigen netwerkdeel (PrioNet Domein) tot aan het klant domein. Wanneer PrioNet geen indicatie heeft dat er sprake is van disfunctioneren binnen het PrioNet Domein,  dient de klant de oorzaak van de storing binnen haar eigen domein te zoeken.

Tweede lijn support

Op verzoek van de indiener kan het supportticket in overleg met onze supportmedewerker worden geëscaleerd naar  de 2e lijn.
Support vanaf de 2e lijn is betaald support op basis van tijd besteed = tijd betaald.
De kosten voor support worden op basis van nacalculatie bij de aanvrager in rekening gebracht. In voorkomende gevallen kan storting van support tegoed worden verlangt alvorens een aanvang wordt gemaakt met de supportwerkzaamheden.

Mocht uit onderzoek door PrioNet blijken dat het support binnen het PrioNet domein valt, dan zullen de kosten van support niet door PrioNet bij de aanvrager in rekening worden gebracht.
Zulks uitsluitend ter beoordeling van PrioNet.

Op al onze producten en diensten zijn onze Algemene Voorwaarden van toepassing.

Voor de specifieke voorwaarden met betrekking tot support, kunt u onze Service Voorwaarden raadplegen.

 

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

PrioNet, VoIP aanbieder

Wij bieden bedrijven in binnen- en buitenland meer telefonie voor minder geld. PrioNet leverde als een van de eersten in Nederland VoIP voor de zakelijke markt.

Meer over ons

Zakelijk internet met PrioNet

Hoogwaardige en betrouwbare breedband netwerken voor uw bedrijfs-internetverbinding. xDSL-, Glasvezel- en Satellietverbindingen. Informeer naar onze zakelijk internet mogelijkheden.

Zakelijk internet