Online Service Center

In ons Online Service Center vindt u documentatie en nadere informatie omtrent onze dienstverlening.

  1. In onze handleidingen pagina kunt u diverse whitepapers met instellingen en configuraties van apparatuur inzien en downloaden.
  2. In de FAQ (Frequently Asked Questions) worden de meest voorkomende vragen beantwoord.
  3. Via de Helpdesk kunt u ons online een vraag stellen of een storing melden.
  4. Middels de knop ‘Uw PrioNet Account‘ heeft u snel en eenvoudig toegang tot de functies van uw telefooncentrale en uw persoonlijke telefonie instellingen.

PrioNet Handleidingen

Op deze pagina vindt u diverse links naar belangrijke documenten zoals; gebruiksaanwijzingen, tarieven e.d.

Bekijk alle handleidingen

Helpdesk +31 (0)85-2733139

Via de online Helpdesk kunt u ons online een vraag stellen of een storing melden.

Ga naar de online helpdesk

Uw PrioNet account

Hier krijgt u eenvoudig en snel toegang tot de functies van uw telefooncentrale en uw persoonlijke telefonie instellingen

Ga naar uw account

FAQ

De meest voorkomende vragen over PrioNet diensten worden in deze FAQ (Frequently Asked Questions) beantwoord.

Ga naar FAQ

PrioNet, VoIP aanbieder

Wij bieden bedrijven in binnen- en buitenland meer telefonie voor minder geld. PrioNet leverde als een van de eersten in Nederland VoIP voor de zakelijke markt.

Meer over ons

Zakelijk internet met PrioNet

Hoogwaardige en betrouwbare breedband netwerken voor uw bedrijfs-internetverbinding. xDSL-, Glasvezel- en Satellietverbindingen. Informeer naar onze zakelijk internet mogelijkheden.

Zakelijk internet