KPN klanten mogen boetevrij overstappen

23 december 2013

Misschien heeft u het al in het nieuws gezien of gehoord. Een groot deel van de klanten bij KPN met een Zakelijk BelVrij Totaal abonnement mag boetevrij opzeggen. Een reden dus om ze over te laten stappen naar de telefoniediensten van PrioNet.

Waarom mogen klanten overstappen?
KPN heeft eerder dit jaar abonnees met een Zakelijk BelBasis abonnement omgezet naar het Zakelijk BelVrij Totaal abonnement. Hierbij betalen zij niet meer afzonderlijk voor hun gesprekskosten, maar worden deze verrekend in een ‘all-in’ tarief. Per abonnee is hiervoor een tarief bepaald dat gebaseerd is op hun belgedrag uit het verleden. Er is een referentieperiode van een jaar gebruikt. Voor klanten die tijdens of na de referentieperiode structureel minder gesprekskosten bij KPN zijn gaan maken, pakt dit nadelig uit.

Omdat deze eenzijdige wijziging van voorwaarden niet aantoonbaar in het voordeel van de abonnee is, had KPN de klant de mogelijkheid moeten bieden om zijn abonnement kosteloos te beëindigen. Aangezien KPN haar klanten deze mogelijkheid niet heeft geboden, moet zij dat van de Autoriteit Consument en Markt alsnog doen.

Laat ze overstappen naar PrioNet
Al deze klanten kunnen nu opnieuw bepalen of ze klant willen blijven van KPN of dat ze liever, boetevrij, overstappen naar PrioNet internet- en telefoniediensten.

Internetabonnementen

VoIP Telefonieabonnementen

Groothandel beltarieven zonder abonnement of verplichtingen nu ook voor kleine bedrijven

PrioNet, VoIP aanbieder

Wij bieden bedrijven in binnen- en buitenland meer telefonie voor minder geld. PrioNet leverde als een van de eersten in Nederland VoIP voor de zakelijke markt.

Meer over ons

Zakelijk internet met PrioNet

Hoogwaardige en betrouwbare breedband netwerken voor uw bedrijfs-internetverbinding. xDSL-, Glasvezel- en Satellietverbindingen. Informeer naar onze zakelijk internet mogelijkheden.

Zakelijk internet