Contactgegevens:

Bel: +31 (0)85 – 2733130

Regio Midden

Regio Zuid en West NL

België

PrioNet BV PrioNet BV  Tel.: +32 (0)3-5558140
Almere Voorstad 45  Fax: +32 (0)3-5558141
4461 KL Goes
The Netherlands The Netherlands Belgium
E-mail: info@prionet.nl
E-mail: info@prionet.nl
Tel:  +31 (0)85 – 2733130 KvK.: 30223797
Fax   :  +31 (0)85 – 2733135 BTW: NL8176.70592.B01
Support: +31 (0)85-2733139 Support: +31 (0)85-2733139
IBAN:  NL87 RABO 0128 3746 91 BIC : RABONL2U

 

Technisch support

 Technisch support

Uw technische support vragen dient u middels een ticket te stellen.
klik hiernaast om een ticket aan te maken.

 

 

Onze telefoniste

Contactformulier

Voor Niet- technische vragen kunt u ons bellen of onderstaand contactformulier invullen.
Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

 

Nationale feestdagen

In verband met  onze nationale feestdagen zijn wij op onderstaande dagen alleen bereikbaar voor kritieke incidenten. De reguliere support zal de volgende werkdag hervat worden.

27 april  – Koningsdag

5 mei     – Hemelvaartsdag

x mei     – 2e Pinksterdag

Gedurende bovenstaande dagen zijn wij gesloten. Als er zich een kritiek incident/storing voordoet en u beschikt over een SLA voor buiten kantooruren, dan kunt u de storing melden via ons storingstelefoonnummer. Tevens verzoeken wij u ook een supportticket m.b.t. de storing aan te maken.

Als u niet beschikt over een SLA voor buiten kantooruren of een niet kritiek incident wilt melden, kan dat uiteraard ook via ons ticketsysteem. De storingsmelding wordt dan gedurende reguliere kantooruren in behandeling genomen.

English:

National Holidays

In relation to our national holidays we will only be available on the below dates for critical incidents. The “regular” support will resume the next business day.

April 27th   – Koningsdag

May 5th      – Hemelvaartsdag

X May         – 2nd Pinksterdag

During the above days we are closed. If a critical incident/failure occurs and you have an SLA for outside office hours, you can report the incident through our support phone number.
In case of an inccident please also create a support-ticket concerning the incident.

If you do not have an SLA for outside office hours or you want to report a not critical incident, please report it through our ticket system. The incident will then be processed during regular business hours.

 

PrioNet, VoIP aanbieder

Wij bieden bedrijven in binnen- en buitenland meer telefonie voor minder geld. PrioNet leverde als een van de eersten in Nederland VoIP voor de zakelijke markt.

Meer over ons

Zakelijk internet met PrioNet

Hoogwaardige en betrouwbare breedband netwerken voor uw bedrijfs-internetverbinding. xDSL-, Glasvezel- en Satellietverbindingen. Informeer naar onze zakelijk internet mogelijkheden.

Zakelijk internet